Big Panda and Tiny Dragon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Big Panda and Tiny Dragon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Big Panda and Tiny Dragon koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Big Panda and Tiny Dragon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

Big Panda and Tiny Dragon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
419 Kč
Není skladem

Krátký popis
A guiding light in the darker months, Big Panda and Tiny Dragon is the beautifully illustrated and mindful journey of two friends through the seasons, inspired by Buddhist philosophy'Which is more important,' asked Big Panda, 'the journey or the destination?''The company,' said Tiny Dragon…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Big Panda and Tiny Dragon je 469 Kč

Výběr knih autora Norbury James

Zobrazit všechny knihy autora Norbury James
Výběr knih vydavatele Michael Joseph

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael Joseph
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.