The Cat Who Taught Zen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Cat Who Taught Zen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Cat Who Taught Zen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
592 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Cat Who Taught Zen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Není skladem

The Cat Who Taught Zen koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
478 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Cat Who Taught Zen koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Cat Who Taught Zen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Cat Who Taught Zen koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
734 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Michael Joseph.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Cat Who Taught Zen je 530 Kč

Výběr knih autora Norbury James

Zobrazit všechny knihy autora Norbury James
Výběr knih vydavatele Michael Joseph

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael Joseph
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.