Big Sticker Book of Animals

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Big Sticker Book of Animals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Big Sticker Book of Animals koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Big Sticker Book of Animals koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This informative book will keep children entertained for hours and is a perfect gift for any animal lover. From pets playing at home to monkeys swinging through the rainforest, it's an around-the-world trip, with a zoo and a farm to explore too. There are over 450 stickers to bring the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Big Sticker Book of Animals je 275 Kč

Výběr knih autorů Sam Taplin , Jessica Greenwell

Zobrazit všechny knihy autora Sam Taplin, Jessica Greenwell
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.