Šelmy se plíží tmou, nikoho nečapnou!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šelmy se plíží tmou, nikoho nečapnou! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šelmy se plíží tmou, nikoho nečapnou! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šelmy se plíží tmou, nikoho nečapnou! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Krátký popis
Víte, co se stane, když mladí česnektariáni tráví prázdniny na hřbitově? No jasně, zažijí neuvěřitelné dobrodružství! Tentokrát se tvrdý boj mezi lidmi a upíry přenese zpátky mezi hroby a ani jedna strana tu druhou rozhodně nešetří. Do boje se zapojí nejen pan učitel Komár proměněný v upíra,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šelmy se plíží tmou, nikoho nečapnou! je 165 Kč

Výběr knih autora Pavel Brycz

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Brycz
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.