Bílý šum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílý šum koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý šum koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý šum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bílý šum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román Bílý šum je obecně považován za vrcholné dílo Dona DeLilla. Vypráví příběh Jacka Gladneyho, amerického profesora hitlerologie, jeho čtvrté ženy Babette a jejich čtyř ultramoderních potomků, kteří více či méně spokojeně proplouvají úskalími rodinného života a banalitou konzumní společnosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílý šum je 450 Kč

Výběr knih autora Don DeLillo

Zobrazit všechny knihy autora Don DeLillo
Výběr knih vydavatele Votobia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Votobia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.