Dlouhá zima

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 106 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dlouhá zima koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
106 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhá zima koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhá zima koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
83 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dlouhá zima - Walló Olga. Knižní prvotina známé překladatelky, která shrnuje svou básnickou tvorbu z posledních let. Publikace: Dlouhá zima - Walló Olga.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dlouhá zima je 98 Kč

Výběr knih autora Olga Walló

Zobrazit všechny knihy autora Olga Walló
Výběr knih vydavatele Votobia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Votobia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.