Čarodějova učednice - Můj život s Carlosem Castanedou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čarodějova učednice - Můj život s Carlosem Castanedou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čarodějova učednice - Můj život s Carlosem Castanedou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čarodějova učednice - Můj život s Carlosem Castanedou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Čarodějova učednice - Můj život s Carlosem Castanedou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čarodějova učednice jsou úchvatné a brutálně upřímné memoáry, které se čtou jako něžný milostný příběh a zároveň jako napínavý psychologický thiller. Autorka píše s moudrostí, půvabem, odvahou a objektivností o jedné z nejcharismatičtějších postav naší doby. Umožňuje nám tak být svědky jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čarodějova učednice - Můj život s Carlosem Castanedou je 88 Kč

Výběr knih vydavatele Votobia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Votobia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.