Biozahrada - praktická příručka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biozahrada - praktická příručka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biozahrada - praktická příručka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biozahrada - praktická příručka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biozahrada - praktická příručka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Biozahrada - praktická příručka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přírodní pěstování ovoce a zeleniny nejen přináší na náš stůl o mnoho chutnější jídlo než je zvykem; vede nás také ke kořenům naší existence a umožňuje nám zcela bezprostředně poznávat smysl našeho života, neboť při práci v biozahradě je naše činnost zaměřena na život. Tato práce nám umožňuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biozahrada - praktická příručka je 160 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Annelore Brunsová, Susanne Brunsová
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.