Black Metal: Kult nikdy nezemře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Black Metal: Kult nikdy nezemře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Black Metal: Kult nikdy nezemře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
480 Kč
Není skladem

Black Metal: Kult nikdy nezemře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
505 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl blackmetalové ságy z pera anglického spisovatele a hudebního novináře Dayala Pattersona. V něm autor navazuje na předešlé dva díly a přináší další příběhy z historie globální blackmetalové scény, tentokráte v 19 kapitolách rozdělených do tří částí. V první části se Dayal vrací do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Black Metal: Kult nikdy nezemře je 505 Kč

Výběr knih autora Patterson Dayal

Zobrazit všechny knihy autora Patterson Dayal
Výběr knih vydavatele MetalGate

Zobrazit všechny knihy vydavatele MetalGate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.