Choosing death : nepravděpodobná historie death metalu & grindcoru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 422 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Choosing death : nepravděpodobná historie death metalu & grindcoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
KOMPLETNÍ OHAVNÁ ANATOMIE DEATH METALU A GRINDCORU – NYNÍ ZNOVUZROZENÁ V NOVÝCH KAPITOLÁCH, SYTÝCH BARVÁCH A VE VŠÍ KRAJNÍ ODPORNOSTI. V roce 1986 bylo zcela nepředstavitelné, že by death metal a grindcore mohly mít kdy dopad na populární kulturu. Záhy však tento barbarský amalgám hardcore…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Choosing death : nepravděpodobná historie death metalu & grindcoru je 422 Kč

Výběr knih vydavatele MetalGate

Zobrazit všechny knihy vydavatele MetalGate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.