Dělníci kovu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dělníci kovu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Dělníci kovu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Dělníci kovu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý díl série autorizovaných životopisů významných osobností české metalové scény od autora úspěšné trilogie Kniha kovu, tentokrát formou knižního rozhovoru. Vlakin. Jedna z klíčových postav české extrémně metalové scény. Pilíř českého grindu. Basák s kšiltovkou, na pódiu nepřehlédnutelný jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dělníci kovu je 291 Kč

Výběr knih autora Votruba Václav

Zobrazit všechny knihy autora Votruba Václav
Výběr knih vydavatele MetalGate

Zobrazit všechny knihy vydavatele MetalGate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.