Blázon do teba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blázon do teba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Blázon do teba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blázon do teba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Blázon do teba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blázon do teba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blázon do teba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Alica žije vysnený život väčšiny žien. Má príťažlivého, úspešného a bohatého manžela, dve zdravé a krásne deti a podiel v prosperujúcej rodinnej firme. S rodinou bývajú v prominentnej štvrti a ona má priestor na to, aby sa mohla naplno venovať svojim deťom, spoločným rodinným priateľom, ale aj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blázon do teba je 320 Kč

Výběr knih autora Marta Fartelová

Zobrazit všechny knihy autora Marta Fartelová
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.