Lámač čepelí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lámač čepelí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lámač čepelí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem

Lámač čepelí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Není skladem

Lámač čepelí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lámač čepelí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lámač čepelí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Lámač čepelí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V pokračovaní bestselleru Ničiteľ ríše snázvom Lámač čepelí od Victorie Aveyard musí rozpoltený svet spojiť svoje sily, aby porazil nezastaviteľného nepriateľa, pretože osud sveta spočíva na ostrí čepele. Corayne, pirátkina dcéra so starodávnou mágiou v krvi, je o krok bližšie k tomu, aby sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lámač čepelí je 382 Kč

Výběr knih autora Victoria Aveyard

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Aveyard
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.