Pomocníčka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pomocníčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pomocníčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomocníčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomocníčka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomocníčka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomocníčka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Vitajte v mojej rodine,“ povie Nina Winchesterová a podá mi svoju elegantnú ruku s dokonalou manikúrou. Zdvorilo sa usmejem a poobzerám sa po mramorovej chodbe. Táto práca je mojou poslednou šancou na nový začiatok. Môžem sa tváriť, že som niekto iný. Čoskoro však pochopím, že Winchesterovci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pomocníčka je 354 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Freida McFadden, Martina Šturcelová
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.