Blog krkonošského hoteliéra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blog krkonošského hoteliéra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blog krkonošského hoteliéra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blog krkonošského hoteliéra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blog krkonošského hoteliéra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis

Nakladatelství Green Mango představuje knihu Blog krkonošského hoteliéra. Čtyři desítky blogů z posledních sedmi let v knize formátu A5 na 148 stranách představují život provozovatele jednoho z nejlepších a také nejvýše položených krkonošských hotelů - Karla Polívky z Friesových bud.


">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blog krkonošského hoteliéra je 257 Kč

Výběr knih vydavatele Green Mango

Zobrazit všechny knihy vydavatele Green Mango
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.