Cyril a Mikuláš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cyril a Mikuláš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyril a Mikuláš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyril a Mikuláš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyril a Mikuláš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Cyril a Mikuláš koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha Cyril a Mikuláš je dobrodružná komiksová série, která navazuje na úspěch stejnojmenného seriálu, jež vycházel v časopise Čtyřlístek v letech 2012-2020. Příběhy dvojice zvídavých chlapců představují jedinečný způsob, jak se hravě a nenásilně seznámit s historií. Čtenáři se ocitnou…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cyril a Mikuláš je 334 Kč

Výběr knih autora Tomáš Chlud

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Chlud
Výběr knih vydavatele Green Mango

Zobrazit všechny knihy vydavatele Green Mango
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.