Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 653 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
653 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
RNDr. Jan Štursa – geobotanik, bývalý ředitel Správy Krkonošského národního parku – svou profesní dráhu spojil s touto institucí v roce 1965 a po další desetiletí byl klíčovou osobou krkonošské ochrany přírody. ***** Stal se přímou součástí mediálně známých kauz, jako byly zamýšlený olympijský…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boj Krkonoše - Půl století životních osudů přírodovědce na svazích Krkonoš je 691 Kč

Výběr knih autora Jan Štursa

Zobrazit všechny knihy autora Jan Štursa
Výběr knih vydavatele Green Mango

Zobrazit všechny knihy vydavatele Green Mango
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.