Bloody Sweet, Vol. 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bloody Sweet, Vol. 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bloody Sweet, Vol. 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
470 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bloody Sweet, Vol. 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bloody Sweet, Vol. 1

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bloody Sweet, Vol. 1 je 429 Kč

Výběr knih autorů NaRae Lee , Abigail Blackman , HKPP

Zobrazit všechny knihy autora NaRae Lee, Abigail Blackman, HKPP
Výběr knih vydavatele Little,Brown & Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little,Brown & Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.