Bluey: Super Stickers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bluey: Super Stickers koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: Super Stickers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bluey: Super Stickers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An all new Bluey activity book with over 400 SUPER stickers!This bumper book is packed with over 400 stickers of Bluey, Bingo and all their family and friends as well as lots of activities to keep little ones busy for hours!Want more Bluey? Also available:Bluey: Time to Play! Sticker…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bluey: Super Stickers je 202 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Ladybird Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ladybird Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.