Bluey: Trains

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bluey: Trains koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: Trains koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: Trains koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bluey: Trains koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Join Bingo and Bluey as they pretend to catch the train!Bingo has to catch the train to drop Poppy at nursery and to get to work as a vet.But one morning the train is not on time. Will Bingo be able to drop Poppy off and get to work on time?A fast-paced Bluey adventure about the fun of taking…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bluey: Trains je 228 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Ladybird Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ladybird Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.