Bluey: What Would Bluey's Mum Do?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bluey: What Would Bluey's Mum Do? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: What Would Bluey's Mum Do? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: What Would Bluey's Mum Do? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
What would Bluey’s Mum do? “Use nice words, so everyone thinks you have a nice family.” “...DU-NNY! DU-NNY! DU-NNY!” Find out all the answers for real life with Chilli’s very own checklist. This mini hardback book is the perfect gift for Mother’s Day! "Being a mum is a journey. So, enjoy the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bluey: What Would Bluey's Mum Do? je 208 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Childrens UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Childrens UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.