Bodʹo vpravlyayetʹsya v hovorinni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bodʹo vpravlyayetʹsya v hovorinni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Bodʹo vpravlyayetʹsya v hovorinni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bodʹo vpravlyayetʹsya v hovorinni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
520 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bodʹo vpravlyayetʹsya v hovorinni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Chas Maistriv.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bodʹo vpravlyayetʹsya v hovorinni je 415 Kč

Výběr knih autora Marta Galewska-Kustra

Zobrazit všechny knihy autora Marta Galewska-Kustra
Výběr knih vydavatele Chas Maistriv

Zobrazit všechny knihy vydavatele Chas Maistriv
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.