Kubko kuchárom alebo radosť z jedla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kubko kuchárom alebo radosť z jedla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kubko kuchárom alebo radosť z jedla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Objavujte spolu s Kubkom čaro spoločnej prípravy jedál Obľúbený detský hrdina sa s mamou a so sestrou vyberie do reštaurácie. Objednané cestoviny vyzerajú inak než doma, ale chutia výborne! Navyše im kuchár dá recept na skvelé lievance, takže sa koná veľké rodinné varenie. Každý má svoju úlohu:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kubko kuchárom alebo radosť z jedla je 157 Kč

Výběr knih autora Marta Galewska-Kustra

Zobrazit všechny knihy autora Marta Galewska-Kustra
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.