Kubko chce cikať alebo rozlúčka s plienkami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kubko chce cikať alebo rozlúčka s plienkami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kubko chce cikať alebo rozlúčka s plienkami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zvládnite život bez plienok spolu s Kubkom Kubko dostal od babky najkrajší nočník na svete: s lietadlom! Teraz už len nesmie zabudnúť sadnúť si naň vždy, keď mu treba cikať alebo kakať. A to vôbec nie je jednoduché, najmä keď je pohrúžený do hry. Aj u vás je to podobné? Netrápte sa, chodenie na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kubko chce cikať alebo rozlúčka s plienkami je 163 Kč

Výběr knih autora Marta Galewska-Kustra

Zobrazit všechny knihy autora Marta Galewska-Kustra
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.