Böhmische Küche. Eine kulinarische Reise mit Originalrezepten

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Böhmische Küche. Eine kulinarische Reise mit Originalrezepten koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Böhmische Küche. Eine kulinarische Reise mit Originalrezepten koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Böhmische Küche. Eine kulinarische Reise mit Originalrezepten koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Böhmische Küche. Eine kulinarische Reise mit Originalrezepten koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo ještě neokusil báječnou kulajdu, dršťkovou či škubánky a lívance a vdolky zná spíš z doslechu, tak pro toho je tahle kulinární jízda do vnitrozemí Čech přesně ta správná věc.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Böhmische Küche. Eine kulinarische Reise mit Originalrezepten je 351 Kč

Výběr knih autora Harald Salfellner

Zobrazit všechny knihy autora Harald Salfellner
Výběr knih vydavatele Vitalis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vitalis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.