Bojovnice světla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bojovnice světla koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojovnice světla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojovnice světla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojovnice světla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojovnice světla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bojovnice světla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojovnice světla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojovnice světla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
S novým jménem a ne tak úplně pravou identitou Danuiny válečné kněžky je nyní žena, kdysi známá jako princezna Jenna, na útěku. Zatímco se učí využívat svou sílu tanečnice v boji a sbližuje se s válečnými slony, postupně se vzdaluje vzpomínkám na tyranského manžela. Bezpečně schovaná v horké,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bojovnice světla je 258 Kč

Výběr knih autora Jeffe Kennedy

Zobrazit všechny knihy autora Jeffe Kennedy
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.