(Ne)Šťastné konce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(Ne)Šťastné konce koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Ne)Šťastné konce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Ne)Šťastné konce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(Ne)Šťastné konce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor populární trilogie o Goblinu Jigovi sice temné podzemní chodby opustil, ale žánru lehce úsměvné fantasy zůstal věrný. Tentokrát to „odnesly“ známé pohádkové postavy... Popelka – pravým jménem Daniela Břehová (rozená Sklenářová) – se sice provdá za prince Armanda. Jenže krátce po „A žili…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (Ne)Šťastné konce je 159 Kč

Výběr knih autora Jim C. Hines

Zobrazit všechny knihy autora Jim C. Hines
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.