Assassin's Creed (8): Podsvětí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Assassin's Creed (8): Podsvětí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed (8): Podsvětí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed (8): Podsvětí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Assassin's Creed (8): Podsvětí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed (8): Podsvětí koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed (8): Podsvětí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zneuctěný asasín. Agent v utajení. Tažení za vykoupením. Píše se rok 1862 a v Londýně, kde je Průmyslová revoluce v plném proudu, se staví první podzemní dráha. Když je na stavbě objevena mrtvola, znamená to začátek nejnovější smrtící kapitoly ve staletí dlouhé bitvě mezi asasíny a templáři.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Assassin's Creed (8): Podsvětí je 148 Kč

Výběr knih autora Oliver Bowden

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Bowden
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.