Rýchle fakty: Bolesti hlavy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rýchle fakty: Bolesti hlavy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rýchle fakty: Bolesti hlavy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
645 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rýchle fakty: Bolesti hlavy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
555 Kč
Není skladem

Rýchle fakty: Bolesti hlavy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
591 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brožúra Rýchle fakty: Bolesti hlavy poskytuje lekárom primárneho kontaktu potrebné znalosti pre posúdenie a správny manažment primárnej bolesti hlavy. Umožňuje lekárom rozlíšiť medzi benígnym a potenciálne život ohrozujúcim stavom.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rýchle fakty: Bolesti hlavy je 588 Kč

Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.