Bonacina: The Beauty of Rattan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bonacina: The Beauty of Rattan koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
For more than 135 years, Bonacina has made rattan furniture famous and desirable through its presence in the most sophisticated residences worldwide. This book chronicles the firm s long history of collaborating with renowned furniture designers and decorators of note.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bonacina: The Beauty of Rattan je 1 450 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marella Caracciolo Chia, Guido Taroni
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.