Inside Tangier

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 920 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Inside Tangier koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 920 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Interior designer Nicolò Castellini Baldissera joins forces with fashion and interiors photographer Guido Taroni to showcase the most beautiful homes Inside Tangier. “An enthralling new book looks inside the most stylish homes of Tangier.” —VOGUE.com A white-walled city perched between Morocco…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Nicolo Castellini Baldissera, Guido Taroni
Výběr knih vydavatele Vendome Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendome Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.