Tropical Living: Dream Houses in Punta Cana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tropical Living: Dream Houses in Punta Cana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tropical Living: Dream Houses in Punta Cana koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Tropical Living: Dream Houses in Punta Cana

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tropical Living: Dream Houses in Punta Cana je 1 363 Kč

Výběr knih autora Guido Taroni

Zobrazit všechny knihy autora Guido Taroni
Výběr knih vydavatele Rizzoli

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.