Border kolie pod lupou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Border kolie pod lupou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Border kolie pod lupou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Border kolie pod lupou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Border kolie pod lupou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Border kolie ve vzorci: vysoká inteligence + složitá mentalita = problémy s chováním Majitelé mohou narazit na mnoho problémů s chováním – od obsedantních aktivit po nejrůznější úzkosti, fobie nebo neurózy související s vysokooktanovým psím mozkem. Čím to je, že se jednotlivé borderky navzájem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Border kolie pod lupou je 376 Kč

Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.