BOSH! How to Live Vegan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

BOSH! How to Live Vegan koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
As seen on ITVÂ’s Living on the Veg OVER 1 MILLION BOSH! BOOKS SOLD Â’The vegan Jamie Olivers.Â’ The Times Save the Planet and Feel Amazing

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy BOSH! How to Live Vegan je 200 Kč

Výběr knih autorů Henry Firth , Ian Theasby

Zobrazit všechny knihy autora Henry Firth, Ian Theasby
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.