Botanik

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Botanik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Botanik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanik koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanik koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Botanik koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Detektiv seržant Washington Poe dokáže své přátele spočítat na prstech jedné ruky. A ještě by mu zbyl palec. Je mezi nimi samozřejmě bezelstně nevinná civilní analytička Tilly Bradshawová. Šíleně geniální, je tak trochu společenský granát.Svou těžce zkoušenou šéfovou zná už léta, stejně jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Botanik je 337 Kč

Výběr knih autora M.W. Craven

Zobrazit všechny knihy autora M.W. Craven
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.