Bowie 75

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 483 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bowie 75 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bowie 75 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bowie 75 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
694 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bowie 75 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bowie 75 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bowie 75 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bowie 75 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
594 Kč
Není skladem

Krátký popis
Martin Popoff zkoumá rockovou ikonu Davida Bowieho optikou pětasedmdesáti nejvýznamnějších životních událostí, úspěchů a souvislostí, které spoluutvářely jeho kariéru. Zmiňuje spolupráci s umělci jako Iggy Pop, Lou Reed, Brian Eno, Mick Jagger nebo kapelami Queen a Nine Inch Nails. Dále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bowie 75 je 577 Kč

Výběr knih autora Martin Popoff

Zobrazit všechny knihy autora Martin Popoff
Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.