Boy Swallows Universe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boy Swallows Universe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boy Swallows Universe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boy Swallows Universe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Boy Swallows Universe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
744 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Boy Swallows Universe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Boy Swallows Universe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Boy Swallows Universe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
419 Kč
Není skladem

Krátký popis
'Electric' The Times 'Thrilling' New York Times 'Extraordinary' Joanna Cannon THE INTERNATIONAL BESTSELLER Australia, 1983 Life is pretty tough right now for twelve-year-old Eli - what with his mute brother, a convicted murderer for a babysitter, a drug-dealing stepfather, an incarcerated…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boy Swallows Universe je 383 Kč

Výběr knih autora Trent Dalton

Zobrazit všechny knihy autora Trent Dalton
Výběr knih vydavatele The Borough

Zobrazit všechny knihy vydavatele The Borough
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.