Master of the Revels

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Master of the Revels koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Master of the Revels koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Master of the Revels koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Master of the Revels koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Master of the Revels koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
372 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Master of the Revels koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
440 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The fast-paced sequel to the near-future adventureÂTheÂRise and Fall of D.O.DO.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Master of the Revels je 306 Kč

Výběr knih autora Nicole Galland

Zobrazit všechny knihy autora Nicole Galland
Výběr knih vydavatele The Borough

Zobrazit všechny knihy vydavatele The Borough
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.