Yellowface

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Yellowface koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Yellowface koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Není skladem

Yellowface koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yellowface koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Athena Liu is a literary darling.June Hayward is literally nobody.But when June just happens to witness Athena die in a freak accident, she realises now is her chance to find fame.So what if that means stealing her friend's work?So what if that means creating a new, racially ambiguous identity…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Yellowface je 441 Kč

Výběr knih autora Kuang Rebecca F.

Zobrazit všechny knihy autora Kuang Rebecca F.
Výběr knih vydavatele The Borough

Zobrazit všechny knihy vydavatele The Borough
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.