Brain Workouts in Quantum Mechanics

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brain Workouts in Quantum Mechanics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Brain Workouts in Quantum Mechanics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Brain Workouts in Quantum Mechanics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Brain Workouts in Quantum Mechanics; Autor: Augustovičová Lucie D., Klimeš Jiří; Kniha představuje výpočetní praxi pro širokou škálu problémů z kvantové fyziky jedno- a mnohočásticových systémů. Text má charakter řešených příkladů, který se dotýkají řady témat jako jsou např. přibližné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brain Workouts in Quantum Mechanics je 329 Kč

Výběr knih vydavatele Vydavatelství MatfyzPress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství MatfyzPress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.