Pravděpodobnost a matematická statistika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravděpodobnost a matematická statistika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pravděpodobnost a matematická statistika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Krátký popis
Text je určen především studentům učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů, kteří na přírodovědných fakultách UK studují kombinace s matematikou. Obsahuje jak odborně fundovaný výklad o pravděpodobnosti, tak i o statistice, jež lze dle potřeby nakombinovat v požadovaném poměru dle probírané…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravděpodobnost a matematická statistika je 255 Kč

Výběr knih autora Karel Zvára

Zobrazit všechny knihy autora Karel Zvára
Výběr knih vydavatele Vydavatelství MatfyzPress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství MatfyzPress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.