Metody řešení vybraných úloh z matematické analýzy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metody řešení vybraných úloh z matematické analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
136 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Metody řešení vybraných úloh z matematické analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Metody řešení vybraných úloh z matematické analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem publikace je vysvětlit a ilustrovat základní metody řešení početních příkladů k látce, která je přednášena v kurzech Matematické analýzy na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. Text představuje základní metody řešení početních úloh ke standardní látce z integrálního počtu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metody řešení vybraných úloh z matematické analýzy je 162 Kč

Výběr knih vydavatele Vydavatelství MatfyzPress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství MatfyzPress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.