Brambora byla pomeranč mého dětství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brambora byla pomeranč mého dětství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brambora byla pomeranč mého dětství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Brambora byla pomeranč mého dětství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Brambora byla pomeranč mého dětství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brambora byla pomeranč mého dětství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brambora byla pomeranč mého dětství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Brambora byla pomeranč mého dětství - Vaněk-Úvalský Bohuslav. V románu autor se svérázným vtipem zpracovává zážitky z dětství s překvapivým přesahem upnutým do současnosti. Zvláštní stavba těla a mozku předurčuje hlavního hrdinu Piolina k výjimečným počinům na pozadí socialistického…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brambora byla pomeranč mého dětství je 294 Kč

Výběr knih autora Bohuslav Vaněk-Úvalský

Zobrazit všechny knihy autora Bohuslav Vaněk-Úvalský
Výběr knih vydavatele Petrov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.