Molitan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Molitan koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Molitan koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Molitan koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor nabízí své vlastní pohledy na uplynulých sedm dní i posledních deset let, a to vše komentováním toho, co se děje na obrazovce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Molitan je 193 Kč

Výběr knih autora Jiří Olič

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Olič
Výběr knih vydavatele Petrov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.