Druhé město

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Druhé město koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Druhé město koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhé město koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhé město koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhé město koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhé město koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osamělý hrdina knihy narazí v antikvariátu na knížku psanou neznámým písmem a přinese si ji domů. Tím začíná dlouhé hledání neznámého města, z něhož kniha pochází a jež žije v podivné symbióze s Prahou, na jejích okrajích a na rubu známých prostorů. Vypravěč prochází Prahou za noci, kdy druhé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Druhé město je 252 Kč

Výběr knih autora Michal Ajvaz

Zobrazit všechny knihy autora Michal Ajvaz
Výběr knih vydavatele Petrov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.