Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
The second book in the beloved and globally bestselling Bridgerton Family, now a series created by Shondaland for Netflix. Welcome to Anthony's story . . .________________________________________1814 promises to be another eventful season, but not, This Author believes, for Anthony Bridgerton,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bridgerton: The Viscount Who Loved Me (Bridgertons Book 2) je 271 Kč

Výběr knih autora Julia Quinn

Zobrazit všechny knihy autora Julia Quinn
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.