Vikomt, který mě miloval

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vikomt, který mě miloval koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rok 1814 slibuje rušnou společenskou sezónu a vikomt Anthony Bridgerton má nejvyšší čas se oženit. Dokonce se už rozhodl, kterou z mladičkých debutantek si vybere - vyhlášenou krásku Edwinu Sheffieldovou. Jedinou překážkou je starší sestra jeho vyvolené, Kate - ta nejvšetečnější žena, jaká kdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vikomt, který mě miloval je 349 Kč

Výběr knih autora Julia Quinn

Zobrazit všechny knihy autora Julia Quinn
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.