The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Go back to where it all began with the third book in Sunday Times bestselling author Julia Quinn's dazzlingly witty Bridgerton prequel series, featuring the ancestors of the Bridgerton characters we all know and love. A generation before the Bridgertons, there were the Rokesbys . . . She was in…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Other Miss Bridgerton: A Bridgerton Prequel je 259 Kč

Výběr knih autora Julia Quinn

Zobrazit všechny knihy autora Julia Quinn
Výběr knih vydavatele Piatkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.