Britská šlechta v Českých zemích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Britská šlechta v Českých zemích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Britská šlechta v Českých zemích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britská šlechta v Českých zemích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britská šlechta v Českých zemích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britská šlechta v Českých zemích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britská šlechta v Českých zemích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Britská šlechta v Českých zemích - Košťál Vratislav;Košťálová Renata. Svědectví dob minulých, příběhy povětšinou původem normanských šlechtických rodů, jejichž příslušníci zavítali do našeho středoevropského prostoru až ze vzdálených britských ostrovů. Anglické, skotské a irské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Britská šlechta v Českých zemích je 294 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vratislav Košťál, Renata Košťálová
Výběr knih vydavatele Barrister & Principal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barrister & Principal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.