Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Není skladem

Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohádka o beránkovi Nejmilejším Kožíškovi může posloužit jako odrazový můstek k tomu, jak s dítětem otevřít téma rozvodu, rozpadu rodiny, konfliktů mezi rodiči a jeho vlastních prožitků. Rodiče, kteří se v této situaci ocitli, se často bojí o těchto věcech s dětmi hovořit z obavy, že je zraní.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se musel beránek Nejmilejší Kožíšek stát neviditelným je 139 Kč

Výběr knih autora Dora Lukášová

Zobrazit všechny knihy autora Dora Lukášová
Výběr knih vydavatele Barrister & Principal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barrister & Principal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.